PPL CZ se na trhu pohybuje již 27 let. Od roku 2006 patří do divize DHL eCommerce Solutions. V České republice je špičkou v doručování balíků řidičem až ke dveřím. Také ale nezahálí s rozšiřováním svého portfolia a nabízí produkt Parcel Smart a s ním i rozsáhlou síť výdejních a podacích míst, která neustále roste. V České republice se momentálně nachází více než 3 000 Parcelshopů a Parcelboxů. Když se přičtou i partnerská místa včetně zahraničních, dopočítali byste se až 34 000 spolupracujících výdejních míst.
I vaše místo se může stát jedním z dalších Parcelshopů nebo se nabízí možnost umístit na svém pozemku bílo-modré podací a výdejní schránky, tzv. Parcelboxy. Vznik výdejních míst v PPL přibližuje Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ: „Výdejní místa zaznamenávají v posledních letech v Česku velký boom. Přestože si v PPL stále zakládáme na doručení zásilek na adresu, stali jsme se velmi flexibilními i v dalších možnostech nejen doručování, ale i odesílání a vracení balíků. Před 10 lety jsme založili první Parcelshop,“ pokračuje Loidl, „byl to velký krok kupředu pro uspokojení momentální potřeby zákazníka, který s jistotou nevěděl, zda bude zastižen na adrese řidičem. Parcelshopy se staly úspěšnými a loni jsme uskutečnili další velký krok a v listopadu jsme pokřtili první PPL Parcelbox, čímž navazujeme na poptávku po rozšířených možnostech dopravy balíků.“
Digitalizace umožňuje lepší zákaznickou zkušenost
Produkty i služby se v PPL neustále vyvíjí. Jedním ze základních pilířů pro PPL je digitalizace, proto se realizuje spousta projektů k usnadnění procesů a lepší zákaznické zkušenosti. Součástí firemní strategie je také plán dosáhnout uhlíkové neutrality do roku 2050. „Doručení vícero zásilek do Parcelboxů nebo Parcelshopů je oproti klasickému způsobu ekologičtější a napomáhá tak redukovat naši uhlíkovou stopu,“ objasňuje Loidl.
Jak na vyšší tržby s PPL Parcelshopem a Parcelboxem
Sníte o vyšších tržbách? Staňte se PPL Parcelshopem nebo na svém pozemku nainstalujte PPL Parcelboxy! Za každou zásilku dostanete zaplaceno a získáte potenciální nové zákazníky pro svůj obchod. S PPL sázíte na jistotu kvality. Na přelomu roku firma získala hned dvě prestižní ocenění Great Place To Work a Top Employer v České republice a Evropě.
V prosinci 2021 byla PPL vyhlášena již popáté Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii balíkových služeb.
Parcelshopem se můžete stát již za 7 dnů od prvního kontaktu s obchodníkem z PPL.
Odpovězte si na otázky:
- Máte prostor o rozměru alespoň 5m² k uskladnění zásilek?
- Máte stálou pracovní dobu během pracovního týdne? Otevřeno třeba i o víkendu?
- Jste dobře dostupní?
- Máte wifi připojení?
- Lze umístit označení PPL Parcelshop na výlohu a vstupní dveře?
Parcelbox u vás sice do 7 dnů stát nebude, ale o to víc se pak můžete těšit. Nyní si alespoň rychle ověřte, zda máte vůbec vhodný prostor pro jeho umístění.
- Máte 5m² venkovního prostoru?
- Co neomezený přístup k PPL Parcelboxu 24 h denně?
- Je u vás dostupná 4G mobilní síť?
- Máte na ploše možného umístění vodorovný, suchý a hladký povrch?
- Je dostupné napájení 230V/50 Hz/16A?
Odpověděli jste na otázky ANO? Pak jste ideálním kandidátem pro zprovoznění Parcelshopu nebo Parcelboxu – výdejního a podacího místa.
Jaké z toho plynou výhody pro vás?
- Žádné vstupní náklady
- Příjem navíc
- Získáte potenciální zákazníky pro svou provozovnu
A jaké jsou výhody tohoto způsobu doručení pro příjemce?
- Nemusí se vázat na řidiče.
- V případě doručení bude zásilka v Parcelshopu uložena 7 dnů, v Parcelboxu 3 dny.
- Parcelbox funguje 24/7 a Parcelshop dle otevírací doby provozovny
- Parcelshop i Parcelbox umožňují podání, doručení i vrácení zásilek
Detailní informace jsou uvedeny na webových stránkách www.ppl.cz nebo na e-mailovém kontaktu b2b@ppl.cz.