Společnost Shell uvádí pod svou značkou Shell Café nové portfolio čerstvých, převážně rostlinných produktů, které doplní stávající sortiment. Nové varianty občerstvení jsou nutričně vyvážené a lehké. Mezi novinkami nechybí ani bezmasá alternativa k ikonickému hot dogu.
Možnosti zdravějšího stravování na cestách jsou určeny pro všechny cestovatele, kteří chtějí vyzkoušet něco lehkého, a přitom chutného a zdravého, a být za volantem svěží. U novinek z nabídky Shell Café převažuje pestrá skladba surovin, jako jsou luštěniny, obilniny, zelenina, ovoce nebo jogurt.
Češi patří v rámci střední Evropy k největším hříšníkům v oblasti stravovacích návyků. Míra nadváhy a obezity, která může být ukazatelem nevhodného příjmu živin v populaci, ve všech věkových skupinách roste. Podle Státního zdravotního ústavu v současnosti nadváhou nebo obezitou trpí více než 60 % Čechů. Problémem je i vysoká konzumace masa, kterého podle statistik z roku 2022 každý obyvatel ČR v průměru snědl 82,9 kilogramů. Nabídka společnosti Shell míří na ty zákazníky, kteří si uvědomují, že změnou jídelníčku mohou přispět svému zdraví i planetě.
Bezmasý hotdog překvapí plnou chutí
Lidé, kteří už maso ze svého jídelníčku buď úplně, nebo zčásti vyřadili, mají zkušenosti s tím, jak náročné stále u nás je stravovat se mimo domov. Proto Shell Café zařadil do svého portfolia hned sedm vegetariánských a veganských novinek. V jeho nabídce nyní milovníci zdravé a lehké stravy najdou chutné misky postavené na potravinách jako falafel, hummus, červená řepa, quinoa, špenát, pečené batáty, ovesné vločky či kokosový jogurt. Jedná se o výživné potraviny bohaté na vitamíny, stopové prvky a aminokyseliny. Ani ti, kdo mají rádi chuť masa, nebudou strádat, protože si mohou dopřát oblíbený hot dog nebo nugetky v bezmasé variantě, jejichž skvělá chuť je od běžně dostupných variant prakticky k nerozeznání.
Zdravější jídlo za stejné peníze
Některým lidem brání v přechodu ke zdravějšímu stravování vyšší ceny některých bezmasých produktů. Stále více značek se tak v současnosti snaží dosáhnout toho, aby byly masové a vegetariánské potraviny cenově vyrovnané. „Chceme řidiče povzbudit k tomu, aby na svých cestách aspoň někdy sáhli i po bezmasém občerstvení. Věříme, že budou překvapení nejen jeho vynikající chutí, ale také tím, jak skvěle se budou po lehkém jídle cítit za volantem. Navíc nové produkty jsou cenově srovnatelné s naším tradičním sortimentem. Nejprodávanějším produktem Shell Café je už řadu let hot dog. Jsme rádi, že jednou z novinek je právě jeho rostlinná alternativa,“ řekl Jan Čapský, ředitel provozu čerpacích stanic Shell v Česku a na Slovensku.
Uvedení nových produktů na trh podpořil Shell speciální akcí na čerpacích stanicích, která potrvá do 19. května 2024. Za koupi některé z rostlinných novinek získají zákazníci bonusové body do programu Shell ClubSmart.